Działania marketingowe dla firm obejmują różne elementy, których celem jest wypromowanie firmy a także zdobycia nowych klientów, a zatem poprawa wyników sprzedażowych. Oczywiście jednym z najważniejszych elementów jest reklama bezpośredni, czyli przykładowo gadżety reklamowe. Na gadżety reklamowe na prawdę często wybierane są kalendarze plakatowe, które są wyjściem praktycznym.
Gadżety promujące firmę – co trzeba mieć świadomość tego?
Gadżety, które są wręczone jako upominki klientom, kontrahentom, jak także pracownikom własnej firmy, stanowią świetne nośniki treści reklamowych. Pamiętajmy jednakże, by wybierać przedmioty użyteczne a także praktyczne, tj. kalendarze tygodniowe, które dostępne są w różnorakich wariantach a także formatach począwszy od formatu A4, a skończywszy na formacie A6. A dodatkowo, kalendarze mogą być personalizowane poprzez wyselekcjonowanie odpowiednich dodatków, takich jak tasiemki z nadrukami, gumki do zamykania, uchwyty na długopisy a także wklejki wewnątrz kalendarza. Co więcej, kalendarze książkowe na okładce zawierają logotyp, który może być naniesione za pomocą różnych technik. Często stosuje się tak zwane tłoczenie znaku albo grawerowanie. Popularne jest również nanoszenie elementów metalizowanych oraz pozłacanych, jak również garbiki stosowane na grzbiecie kalendarza książkowego. Jak się więc okazuje, kalendarze są dostępne w rozmaitych formach, są to zarówno kalendarze ścienne, biurkowe jak też książkowe. W związku z tym klient może wybrać taki kalendarz, który najbardziej mu odpowiada.
Polecamy: warto zobaczyć